loading...

automation8

بازدید : 75
چهارشنبه 22 دی 1400 زمان : 16:31

چشم انداز و چشم انداز: مسیری روشن تر به سوی موفقیت
توسط کارل گولد و کولبی کلگ
در 30 اکتبر 2020
چشم انداز و چشم انداز: مسیری روشن تر به سوی موفقیت

جامعه جرقه زنی ما سال به سال قوی تر و بزرگتر می شود. با یک ICC دیگر در کتاب ها و با حضور بی سابقه، افراد بیشتری و بیشتر با Ignition موفقیت باورنکردنی پیدا می کنند.

امسال ما در مورد انتشار Ignition 8.1 بسیار هیجان‌زده هستیم زیرا نشان‌دهنده نقطه عطفی در تکامل پلتفرم Ignition است. Ignition 8.1 با تمرکز بر عملکرد، ثبات و امنیت، یک نسخه پشتیبانی طولانی مدت (LTS) است که به مدت پنج سال از تاریخ انتشار، اصلاحات و به روز رسانی ها را دریافت می کند.

ماژول های Vision و Perspective نیز به روز رسانی هایی دریافت کردند. یکی از ویژگی‌هایی که می‌خواهیم در این پست روی آن تمرکز کنیم و علاقه بسیاری از مردم را برانگیخته است، ایستگاه کاری پرسپکتیو است. Workstation شما را قادر می سازد تا برنامه ها را از روی دسکتاپ بدون نیاز به مرورگر وب شخص ثالث اجرا و اجرا کنید.

ما می خواهیم شفاف باشیم. با انتشار Ignition 8.1 و اضافه شدن Perspective Workstation، Perspective در حال تبدیل شدن به پلتفرم اپلیکیشن سازی آینده است.

بنابراین این برای ماژول ویژن چه معنایی دارد؟ همانطور که در دو پست قبلی وبلاگ خود، دیدگاه ما در مورد ماژول چشم انداز و چشم انداز و چشم انداز: کدام ماژول برای پروژه بعدی شما بهترین است، بحث کردیم، بیان کردیم که ماژول ویژن همچنان پشتیبانی خواهد شد. این امر امروز و برای آینده قابل پیش بینی صادق است.

سپس به سؤال رایج بعدی منتهی می شود: بین دیدگاه و چشم انداز، از کدام ماژول استفاده کنم؟ قبل از نسخه 8.1، مسیر مشخصی وجود داشت که از کدام ماژول استفاده می کردید، اما با معرفی Perspective Workstation، متوجه شدیم که این تمایز محو می شود. با این گفته، چندین مورد استفاده وجود دارد که در آنها Perspective و/یا Vision ایده آل است.

چشم انداز و چشم انداز: مسیری روشن تر به سوی موفقیت

چشم انداز ما از آینده
قبل از اینکه به موارد استفاده Perspective و Vision بپردازیم، مایلیم از این فرصت استفاده کنیم و در مورد ماژول Vision صحبت کنیم. ویژن یک محصول بالغ است که با بیش از 15 سال توسعه پشتیبانی می شود. برخی از پیچیده‌ترین سیستم‌های تجسم در جهان را تقویت کرده است و تا به امروز هم ادامه دارد.

معرفی ایستگاه کاری Perspective به این معنی نیست که ما ماژول Vision را کنار می گذاریم. در واقع، ما پشتیبانی زیرساخت هویت فدرال را در Ignition 8.1 به همراه سایر بهبودهای عملکرد اضافه کردیم. همچنین طی پنج سال آینده به عنوان بخشی از نسخه LTS، اصلاحات و به‌روزرسانی‌هایی را برای Vision ارائه خواهیم کرد. در حالی که قصد نداریم هیچ ویژگی جدید قابل توجهی را به Vision اضافه کنیم، به بهبود ثبات و امنیت ادامه خواهیم داد. اگر در حال حاضر از Vision استفاده می‌کنید، می‌توانید به این کار ادامه دهید و plc مطمئن باشید که ویژن برای سال‌های آینده وجود خواهد داشت.

چشم انداز و چشم انداز: مسیری روشن تر به سوی موفقیت

چشم انداز جهانی در حال تحول
از زمان انتشار ماژول پرسپکتیو بیش از یک سال پیش، جامعه ما ما را با برنامه های خیره کننده ای که با آن توسعه داده اند تحت تاثیر قرار داده است. اکنون با معرفی Perspective Workstation، پیش بینی می کنیم که Perspective به پلتفرم ساخت اپلیکیشن منتخب برای پروژه های جدید تبدیل شود.

شرکت ما به عنوان رهبر صنعت در پر کردن شکاف بین OT و IT، تمرکز خود را بر یافتن راه‌حل‌هایی دارد که به سازمان‌ها اجازه می‌دهد به راحتی داده‌ها را در هر سطحی به اشتراک بگذارند و از آنها استفاده کنند. پذیرش سریع دستگاه‌های تلفن همراه روشن کرد که راه‌حل‌های تجسم ما نیاز به ارائه مسیری به سوی موفقیت و بیشترین انعطاف‌پذیری برای کاربرانمان دارد. مطابق با مدل فناوری جدید خود، می‌خواستیم یک سیستم تجسم ارائه کنیم که بهترین تجربه توسعه تلفن همراه را بدون به خطر انداختن قدرت و پایداری پلتفرم Ignition ارائه دهد. ما دقیقاً این کار را با ماژول پرسپکتیو انجام دادیم.

Perspective راه درازی را پیموده است، و با دریافت ارتقاء ویژگی‌های متعدد، انعطاف‌پذیری و قدرت آن را از طریق آهنگ رهاسازی قطار بهبود می‌بخشد. در حالی که ماژول Vision هنوز بیش از حد توانمند است، با سرعت توسعه فعلی ما، ماژول Perspective به زودی از قابلیت های Vision Module بسیار فراتر خواهد رفت.

با Ignition 8.1، Perspective سه ویژگی هیجان انگیز جدید دریافت می کند که قابلیت های آن را بیش از پیش گسترش می دهد. اول، Perspective Workstation استقرار آسان پروژه‌های شما را در دسکتاپ امکان‌پذیر می‌سازد، و به کاربران اجازه می‌دهد تا به جلسات Perspective از برنامه‌هایی که به صورت بومی روی دسکتاپ یا HMI اجرا می‌شوند، دسترسی داشته باشند. اکنون نیازی به استفاده از یک مرورگر وب شخص ثالث برای مشاهده یک جلسه پرسپکتیو نیست. این تجربه دسکتاپ را بهبود می بخشد و برنامه های Perspective را برای محیط های اتاق کنترل مناسب تر می کند.

مولفه Power Chart در ماژول Perspective نسبت به مؤلفه Easy Chart استفاده شده در Vision بهبود می یابد. Power Chart با داشتن یک مرورگر داخلی برچسب زمان اجرا و جدول قلم و همچنین سطح عالی سفارشی سازی، به کاربران نهایی کنترل عالی می دهد. برای دریافت همین ویژگی ها در Easy Chart، زمان توسعه بیشتری لازم است.

ویژگی سوم چیزی است که ما هستیم

واقعا هیجان زده است تصاویر در Vision عمدتاً از Symbol Factory تهیه می‌شوند که ثابت است. جامعه ما کارهای بزرگی برای زنده کردن این نمادها انجام داده است. از آنجایی که Perspective از فناوری‌های مدرن وب استفاده می‌کند، ما از این فرصت استفاده کردیم تا نحوه استفاده از نمادها را دوباره تصور کنیم و نمادهای پرسپکتیو نتیجه آن هستند. نمادهای پرسپکتیو توسط مدل‌های داده پویا هدایت می‌شوند، که می‌توانند به سادگی با کشیدن و رها کردن به مقادیر پردازشی متصل شوند. انیمیشن ها نیز داخلی هستند، بنابراین به طور خودکار بر اساس داده های شما تغییر می کنند.

وقتی به آینده Perspective نگاه می کنیم، آن را بسیار بیشتر از یک ابزار تجسم پاسخگو به موبایل می بینیم. با افزودن این ویژگی‌های عالی و موارد دیگر، Perspective اکنون یک پلتفرم برنامه‌سازی است که به شما امکان می‌دهد سیستم‌های جامعی ایجاد کنید که به شما کنترل بیشتری بر روی کارهایی که با داده‌های خود انجام می‌دهید و نحوه و مکان انجام آن را می‌دهد.

چشم انداز و چشم انداز: مسیری روشن تر به سوی موفقیت

دستیابی به موفقیت با ماژول های چشم انداز و چشم انداز
هنگامی که ماژول Perspective در سال گذشته معرفی و منتشر شد، سوالات زیادی در مورد آینده ماژول ویژن وجود داشت. ما بیان کردیم که Vision هنوز جزء اصلی پلتفرم Ignition است و Vision و Perspective به خوبی با یکدیگر به شکل مکمل کار می کنند، جایی که Vision بر HMI های سنتی و Perspective بر دستگاه های تلفن همراه متمرکز است.

اکنون با انتشار Perspective Workstation در Ignition 8.1، Perspective به یک راه حل تجسم کامل تبدیل شده است که تمام دستگاه های یک سازمان را پوشش می دهد. از آنجایی که تمایز بین Vision و Perspective کمتر مشخص است، می‌خواهیم راهنمایی‌هایی ارائه کنیم و چندین مورد استفاده عمومی را بررسی کنیم که به شما کمک می‌کند بین Vision و Perspective برای پروژه خود انتخاب کنید.

اگر به تازگی وارد سیستم Ignition هستید یا یک کهنه کار Ignition به دنبال شروع یک پروژه کاملاً جدید هستید، ما به شدت توصیه می کنیم از ماژول Perspective استفاده کنید. در حالی که بیشتر از استفاده از ماژول Vision خوش آمدید، ماژول Perspective به شما امکان می دهد از آخرین ویژگی های Ignition استفاده کنید.

همچنین، Perspective به گونه ای طراحی شده است که بیشترین انعطاف را برای برنامه شما به شما بدهد. چه در درجه اول بر روی صفحه نمایش های موبایل یا دسکتاپ تمرکز کنید، پروژه شما در زمان مناسب آماده گسترش است.

از آنجایی که Perspective از قدرت طراحی پاسخگو به موبایل استفاده می کند، به شما امکان می دهد با استفاده از روش اول موبایل به توسعه خود نزدیک شوید. می‌توانید روی صفحه‌نمایش‌های موبایل خود تمرکز کنید و روی صفحه‌های بزرگ‌تر خود کار کنید، و در جایی که بیشتر مورد نیاز است، عملکردی را اضافه کنید.

برای کسانی که در حال حاضر از Vision استفاده می کنند یا اخیراً یک پروژه Vision را اجرا کرده اند، می توانید با اطمینان از Vision Module استفاده کنید. بنابراین مطمئن باشید که پروژه Ignition مبتنی بر ویژن شما در آینده به خوبی اجرا خواهد شد.

اما بیایید بگوییم که شما علاقه مند به توسعه صفحه نمایش های موبایل برای پروژه Ignition خود هستید و در حال حاضر Vision را در محل خود دارید. زیبایی Vision و Perspective این است که آنها به طور یکپارچه در کنار هم کار می کنند بدون اینکه به برنامه شما آسیبی وارد شود. در زیر هود، Vision و Perspective هر دو با مدل‌های داده مشابه کار می‌کنند و به برچسب‌ها، اتصالات پایگاه داده، دستگاه‌ها و دیگر سیستم‌های متصل دسترسی دارند.

در حالی که ما ناامیدی ناشی از عدم امکان پورت کردن مشتریان Vision خود را به Perspective درک می کنیم، اما فرصتی عالی برای بررسی مجدد صفحه نمایش شما ارائه می دهد. هنگامی که پرسپکتیو را ایجاد می کنید، فقط یک صفحه نمایش برای دستگاه تلفن همراه خود نمی سازید، بلکه در حال ساخت چندین صفحه نمایش هستید که می توانند با اندازه های مختلف صفحه نمایش در بسیاری از دستگاه ها سازگار شوند. این تا حدی به دلیل استفاده از فناوری های وب HTML5 و CSS3 است که امکان استفاده از الگوی پاسخگوی تلفن همراه را فراهم می کند.

همانطور که صفحه های Perspective خود را برای موبایل می سازید، پروژه Vision شما عملیاتی می ماند و می تواند به راحتی در کنار Perspective کار کند. هنگامی که صفحه نمایش خود را در پروژه Perspective خود اصلاح کردید، می توانید در جدول زمانی به Perspective بروید که به بهترین وجه نیازهای سازمان شما را برآورده می کند.

چشم انداز و چشم انداز: مسیری روشن تر به سوی موفقیت

جاده پیش رو
برای 15 سال، Vision Module به یکی از قدرتمندترین ابزارهای تجسم در صنعت تبدیل شده است. جامعه ما کارهای شگفت انگیزی با ماژول Vision انجام داده است و برخی از خیره کننده ترین و الهام بخش ترین پروژه های Ignition را با آن ساخته است. پروژه‌هایی که هنوز از Vision استفاده می‌کنند سال‌های نوری جلوتر از سایر راه‌حل‌های موجود در بازار هستند و برای سال‌های آینده به جامعه ما خدمت خواهند کرد.

پرسپکتیو نشان دهنده تحولی است که مردم می توانند با داده ها انجام دهند. نیاز به اشتراک گذاری، پردازش، تبدیل، و حتی انجام بیشتر با داده ها همچنان رو به رشد خواهد بود. Perspective بر اساس موفقیت ماژول Vision ساخته شده است و از فناوری‌های مدرنی استفاده می‌کند که به پروژه‌های Ignition اجازه می‌دهد در آزمون زمان مقاومت کنند.

مسیر آینده شکل گرفته است، و ما درک می کنیم که این به هر سازمان بستگی دارد که تصمیم بگیرد چه زمانی در آن مسیر حرکت کند. هدف ما این است که با ساخت بهترین ابزار ممکن اطمینان حاصل کنیم که به جامعه ما خدمات خوبی ارائه می شود. می فهمیماهمیت ثبات و قابلیت اطمینان، و همانطور که تصمیم خود را در حال حرکت به جلو می گیرید، فقط بدانید که بدون توجه به مسیری که انتخاب کنید از شما حمایت می شود.

چشم انداز و چشم انداز: مسیری روشن تر به سوی موفقیت
توسط کارل گولد و کولبی کلگ
در 30 اکتبر 2020
چشم انداز و چشم انداز: مسیری روشن تر به سوی موفقیت

جامعه جرقه زنی ما سال به سال قوی تر و بزرگتر می شود. با یک ICC دیگر در کتاب ها و با حضور بی سابقه، افراد بیشتری و بیشتر با Ignition موفقیت باورنکردنی پیدا می کنند.

امسال ما در مورد انتشار Ignition 8.1 بسیار هیجان‌زده هستیم زیرا نشان‌دهنده نقطه عطفی در تکامل پلتفرم Ignition است. Ignition 8.1 با تمرکز بر عملکرد، ثبات و امنیت، یک نسخه پشتیبانی طولانی مدت (LTS) است که به مدت پنج سال از تاریخ انتشار، اصلاحات و به روز رسانی ها را دریافت می کند.

ماژول های Vision و Perspective نیز به روز رسانی هایی دریافت کردند. یکی از ویژگی‌هایی که می‌خواهیم در این پست روی آن تمرکز کنیم و علاقه بسیاری از مردم را برانگیخته است، ایستگاه کاری پرسپکتیو است. Workstation شما را قادر می سازد تا برنامه ها را از روی دسکتاپ بدون نیاز به مرورگر وب شخص ثالث اجرا و اجرا کنید.

ما می خواهیم شفاف باشیم. با انتشار Ignition 8.1 و اضافه شدن Perspective Workstation، Perspective در حال تبدیل شدن به پلتفرم اپلیکیشن سازی آینده است.

بنابراین این برای ماژول ویژن چه معنایی دارد؟ همانطور که در دو پست قبلی وبلاگ خود، دیدگاه ما در مورد ماژول چشم انداز و چشم انداز و چشم انداز: کدام ماژول برای پروژه بعدی شما بهترین است، بحث کردیم، بیان کردیم که ماژول ویژن همچنان پشتیبانی خواهد شد. این امر امروز و برای آینده قابل پیش بینی صادق است.

سپس به سؤال رایج بعدی منتهی می شود: بین دیدگاه و چشم انداز، از کدام ماژول استفاده کنم؟ قبل از نسخه 8.1، مسیر مشخصی وجود داشت که از کدام ماژول استفاده می کردید، اما با معرفی Perspective Workstation، متوجه شدیم که این تمایز محو می شود. با این گفته، چندین مورد استفاده وجود دارد که در آنها Perspective و/یا Vision ایده آل است.

چشم انداز و چشم انداز: مسیری روشن تر به سوی موفقیت

چشم انداز ما از آینده
قبل از اینکه به موارد استفاده Perspective و Vision بپردازیم، مایلیم از این فرصت استفاده کنیم و در مورد ماژول Vision صحبت کنیم. ویژن یک محصول بالغ است که با بیش از 15 سال توسعه پشتیبانی می شود. برخی از پیچیده‌ترین سیستم‌های تجسم در جهان را تقویت کرده است و تا به امروز هم ادامه دارد.

معرفی ایستگاه کاری Perspective به این معنی نیست که ما ماژول Vision را کنار می گذاریم. در واقع، ما پشتیبانی زیرساخت هویت فدرال را در Ignition 8.1 به همراه سایر بهبودهای عملکرد اضافه کردیم. همچنین طی پنج سال آینده به عنوان بخشی از نسخه LTS، اصلاحات و به‌روزرسانی‌هایی را برای Vision ارائه خواهیم کرد. در حالی که قصد نداریم هیچ ویژگی جدید قابل توجهی را به Vision اضافه کنیم، به بهبود ثبات و امنیت ادامه خواهیم داد. اگر در حال حاضر از Vision استفاده می‌کنید، می‌توانید به این کار ادامه دهید و plc مطمئن باشید که ویژن برای سال‌های آینده وجود خواهد داشت.

چشم انداز و چشم انداز: مسیری روشن تر به سوی موفقیت

چشم انداز جهانی در حال تحول
از زمان انتشار ماژول پرسپکتیو بیش از یک سال پیش، جامعه ما ما را با برنامه های خیره کننده ای که با آن توسعه داده اند تحت تاثیر قرار داده است. اکنون با معرفی Perspective Workstation، پیش بینی می کنیم که Perspective به پلتفرم ساخت اپلیکیشن منتخب برای پروژه های جدید تبدیل شود.

شرکت ما به عنوان رهبر صنعت در پر کردن شکاف بین OT و IT، تمرکز خود را بر یافتن راه‌حل‌هایی دارد که به سازمان‌ها اجازه می‌دهد به راحتی داده‌ها را در هر سطحی به اشتراک بگذارند و از آنها استفاده کنند. پذیرش سریع دستگاه‌های تلفن همراه روشن کرد که راه‌حل‌های تجسم ما نیاز به ارائه مسیری به سوی موفقیت و بیشترین انعطاف‌پذیری برای کاربرانمان دارد. مطابق با مدل فناوری جدید خود، می‌خواستیم یک سیستم تجسم ارائه کنیم که بهترین تجربه توسعه تلفن همراه را بدون به خطر انداختن قدرت و پایداری پلتفرم Ignition ارائه دهد. ما دقیقاً این کار را با ماژول پرسپکتیو انجام دادیم.

Perspective راه درازی را پیموده است، و با دریافت ارتقاء ویژگی‌های متعدد، انعطاف‌پذیری و قدرت آن را از طریق آهنگ رهاسازی قطار بهبود می‌بخشد. در حالی که ماژول Vision هنوز بیش از حد توانمند است، با سرعت توسعه فعلی ما، ماژول Perspective به زودی از قابلیت های Vision Module بسیار فراتر خواهد رفت.

با Ignition 8.1، Perspective سه ویژگی هیجان انگیز جدید دریافت می کند که قابلیت های آن را بیش از پیش گسترش می دهد. اول، Perspective Workstation استقرار آسان پروژه‌های شما را در دسکتاپ امکان‌پذیر می‌سازد، و به کاربران اجازه می‌دهد تا به جلسات Perspective از برنامه‌هایی که به صورت بومی روی دسکتاپ یا HMI اجرا می‌شوند، دسترسی داشته باشند. اکنون نیازی به استفاده از یک مرورگر وب شخص ثالث برای مشاهده یک جلسه پرسپکتیو نیست. این تجربه دسکتاپ را بهبود می بخشد و برنامه های Perspective را برای محیط های اتاق کنترل مناسب تر می کند.

مولفه Power Chart در ماژول Perspective نسبت به مؤلفه Easy Chart استفاده شده در Vision بهبود می یابد. Power Chart با داشتن یک مرورگر داخلی برچسب زمان اجرا و جدول قلم و همچنین سطح عالی سفارشی سازی، به کاربران نهایی کنترل عالی می دهد. برای دریافت همین ویژگی ها در Easy Chart، زمان توسعه بیشتری لازم است.

ویژگی سوم چیزی است که ما هستیم

واقعا هیجان زده است تصاویر در Vision عمدتاً از Symbol Factory تهیه می‌شوند که ثابت است. جامعه ما کارهای بزرگی برای زنده کردن این نمادها انجام داده است. از آنجایی که Perspective از فناوری‌های مدرن وب استفاده می‌کند، ما از این فرصت استفاده کردیم تا نحوه استفاده از نمادها را دوباره تصور کنیم و نمادهای پرسپکتیو نتیجه آن هستند. نمادهای پرسپکتیو توسط مدل‌های داده پویا هدایت می‌شوند، که می‌توانند به سادگی با کشیدن و رها کردن به مقادیر پردازشی متصل شوند. انیمیشن ها نیز داخلی هستند، بنابراین به طور خودکار بر اساس داده های شما تغییر می کنند.

وقتی به آینده Perspective نگاه می کنیم، آن را بسیار بیشتر از یک ابزار تجسم پاسخگو به موبایل می بینیم. با افزودن این ویژگی‌های عالی و موارد دیگر، Perspective اکنون یک پلتفرم برنامه‌سازی است که به شما امکان می‌دهد سیستم‌های جامعی ایجاد کنید که به شما کنترل بیشتری بر روی کارهایی که با داده‌های خود انجام می‌دهید و نحوه و مکان انجام آن را می‌دهد.

چشم انداز و چشم انداز: مسیری روشن تر به سوی موفقیت

دستیابی به موفقیت با ماژول های چشم انداز و چشم انداز
هنگامی که ماژول Perspective در سال گذشته معرفی و منتشر شد، سوالات زیادی در مورد آینده ماژول ویژن وجود داشت. ما بیان کردیم که Vision هنوز جزء اصلی پلتفرم Ignition است و Vision و Perspective به خوبی با یکدیگر به شکل مکمل کار می کنند، جایی که Vision بر HMI های سنتی و Perspective بر دستگاه های تلفن همراه متمرکز است.

اکنون با انتشار Perspective Workstation در Ignition 8.1، Perspective به یک راه حل تجسم کامل تبدیل شده است که تمام دستگاه های یک سازمان را پوشش می دهد. از آنجایی که تمایز بین Vision و Perspective کمتر مشخص است، می‌خواهیم راهنمایی‌هایی ارائه کنیم و چندین مورد استفاده عمومی را بررسی کنیم که به شما کمک می‌کند بین Vision و Perspective برای پروژه خود انتخاب کنید.

اگر به تازگی وارد سیستم Ignition هستید یا یک کهنه کار Ignition به دنبال شروع یک پروژه کاملاً جدید هستید، ما به شدت توصیه می کنیم از ماژول Perspective استفاده کنید. در حالی که بیشتر از استفاده از ماژول Vision خوش آمدید، ماژول Perspective به شما امکان می دهد از آخرین ویژگی های Ignition استفاده کنید.

همچنین، Perspective به گونه ای طراحی شده است که بیشترین انعطاف را برای برنامه شما به شما بدهد. چه در درجه اول بر روی صفحه نمایش های موبایل یا دسکتاپ تمرکز کنید، پروژه شما در زمان مناسب آماده گسترش است.

از آنجایی که Perspective از قدرت طراحی پاسخگو به موبایل استفاده می کند، به شما امکان می دهد با استفاده از روش اول موبایل به توسعه خود نزدیک شوید. می‌توانید روی صفحه‌نمایش‌های موبایل خود تمرکز کنید و روی صفحه‌های بزرگ‌تر خود کار کنید، و در جایی که بیشتر مورد نیاز است، عملکردی را اضافه کنید.

برای کسانی که در حال حاضر از Vision استفاده می کنند یا اخیراً یک پروژه Vision را اجرا کرده اند، می توانید با اطمینان از Vision Module استفاده کنید. بنابراین مطمئن باشید که پروژه Ignition مبتنی بر ویژن شما در آینده به خوبی اجرا خواهد شد.

اما بیایید بگوییم که شما علاقه مند به توسعه صفحه نمایش های موبایل برای پروژه Ignition خود هستید و در حال حاضر Vision را در محل خود دارید. زیبایی Vision و Perspective این است که آنها به طور یکپارچه در کنار هم کار می کنند بدون اینکه به برنامه شما آسیبی وارد شود. در زیر هود، Vision و Perspective هر دو با مدل‌های داده مشابه کار می‌کنند و به برچسب‌ها، اتصالات پایگاه داده، دستگاه‌ها و دیگر سیستم‌های متصل دسترسی دارند.

در حالی که ما ناامیدی ناشی از عدم امکان پورت کردن مشتریان Vision خود را به Perspective درک می کنیم، اما فرصتی عالی برای بررسی مجدد صفحه نمایش شما ارائه می دهد. هنگامی که پرسپکتیو را ایجاد می کنید، فقط یک صفحه نمایش برای دستگاه تلفن همراه خود نمی سازید، بلکه در حال ساخت چندین صفحه نمایش هستید که می توانند با اندازه های مختلف صفحه نمایش در بسیاری از دستگاه ها سازگار شوند. این تا حدی به دلیل استفاده از فناوری های وب HTML5 و CSS3 است که امکان استفاده از الگوی پاسخگوی تلفن همراه را فراهم می کند.

همانطور که صفحه های Perspective خود را برای موبایل می سازید، پروژه Vision شما عملیاتی می ماند و می تواند به راحتی در کنار Perspective کار کند. هنگامی که صفحه نمایش خود را در پروژه Perspective خود اصلاح کردید، می توانید در جدول زمانی به Perspective بروید که به بهترین وجه نیازهای سازمان شما را برآورده می کند.

چشم انداز و چشم انداز: مسیری روشن تر به سوی موفقیت

جاده پیش رو
برای 15 سال، Vision Module به یکی از قدرتمندترین ابزارهای تجسم در صنعت تبدیل شده است. جامعه ما کارهای شگفت انگیزی با ماژول Vision انجام داده است و برخی از خیره کننده ترین و الهام بخش ترین پروژه های Ignition را با آن ساخته است. پروژه‌هایی که هنوز از Vision استفاده می‌کنند سال‌های نوری جلوتر از سایر راه‌حل‌های موجود در بازار هستند و برای سال‌های آینده به جامعه ما خدمت خواهند کرد.

پرسپکتیو نشان دهنده تحولی است که مردم می توانند با داده ها انجام دهند. نیاز به اشتراک گذاری، پردازش، تبدیل، و حتی انجام بیشتر با داده ها همچنان رو به رشد خواهد بود. Perspective بر اساس موفقیت ماژول Vision ساخته شده است و از فناوری‌های مدرنی استفاده می‌کند که به پروژه‌های Ignition اجازه می‌دهد در آزمون زمان مقاومت کنند.

مسیر آینده شکل گرفته است، و ما درک می کنیم که این به هر سازمان بستگی دارد که تصمیم بگیرد چه زمانی در آن مسیر حرکت کند. هدف ما این است که با ساخت بهترین ابزار ممکن اطمینان حاصل کنیم که به جامعه ما خدمات خوبی ارائه می شود. می فهمیماهمیت ثبات و قابلیت اطمینان، و همانطور که تصمیم خود را در حال حرکت به جلو می گیرید، فقط بدانید که بدون توجه به مسیری که انتخاب کنید از شما حمایت می شود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 315
  • بازدید کلی : 1134
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی